У 1991 р. розпочалося будівництво.
11 грудня 2010 року Святійший Патріарх Київський і всієї Руси-України Філарет освятив новозбудований храм на честь Преображення Господнього, та відслужив службу Божу.
В січні 2016 р. розпочалися розписи стін під керівництвом Хромуляка Мирона Степановича.
Чудо в Кані Галілейській
У місті Кані, неподалік Назарета, відбувалося весілля. На нього було запрошено Ісуса Христа з Пречистою Матір'ю та учениками. Під час весілля не вистачало вина. Матір Божа завважила це і сказала Ісусу Христу: "Вина не мають".
Та Ісус відповів: "Ще не прийшов час Мій".
За цих слів Марія зрозуміла, що ще не настав час, щоб явити Йому Свою Божественну силу. Та Вона знала любов Свого Сина до людей і була впевнена, що Він неодмінно допоможе тим, хто потребує, тому сказала слугам: "Що скаже Він вам, те зробіть". В домі було шість великих кам'яних посудин, в які наливалася вода для омовіння. Ісус Христос повелів наповнити ці посудини водою. І коли наповнили їх вщерть, сказав слугам: "Тепер зачерпніть і несіть до розпорядника весілля". Слуги зачерпнули і принесли до розпорядника. Той покуштував і побачив, що це найкраще вино. Тоді він покликав нареченого і сказав: "Кожна людина спершу добре вино подає, а коли нап'ються, тоді гірше; а ти добре вино зберіг аж досі". Так говорив розпорядник тому, що не знав, звідки це вино. Знали тільки слуги, які черпали воду.
Так Спаситель поклав початок Своїм чудесам і явив Свою славу, й увірували у Нього ученики Його.
Своє перше чудо Ісус Христос вчинив за клопотанням Своєї Матері. З цього можемо впевнитись, що її молитви за нас мають велику силу.
Страшний суд Божий
Христос, якому Отець передав увесь суд сидить у славі, в небесній мандорлі. Херувими оточують і немовби несуть Суддю Спасителя світу. В лівій руці лежить свята книга, Євангелія на підставі якої відбувається суд. Вона водночас нагадує і символізує книгу життя, в якій записані імена всіх спасенних. Біля мандорли зображені Пресвята Богородиця та Іван Предтеча, вони заступають вірних. З лівої сторони сидять апостоли, як свідки Христового суду над дванадцятьма племенами Ізраїля, що що символізують усіх людей світу. Апостол Петро з ключем та Павло вводять праведників до раю. З правої сторони Мойсей з крижалями Старого Завіту, царі, мученики. В руках Архангела Михаїла терези, на яких важитимуть добрі і злі вчинки людей. Довкола ангели трублять у сурми, аби пробудити померлих з довгого сну. На цей небесний заклик земля, води, ріки віддають своїх мертвих. Зліва зображені душі які очікують своєї нагороди. Над ними літають ангели, які охороняють душі спасенних. З правої сторони великий змій, який символізує Сатану. В руці ангела сувій де написані людські гріхи. На передньому плані видно чоловіка, він з тугою дивиться в бік рай, цей образ нагадує поговірку "Рада б душа до раю, та гріхи не пускають".